موزه تاریخ شهرداری اصفهان محدود به روش‌های سنتی نیست/ لزوم استفاده از متاورس

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: موزه تاریخ شهرداری این کلان‌شهر محدود به روش‌های سنتی نیست و با استفاده از فناوری روز اقدامات خوبی را عملیاتی کرده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موزه تاریخ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این موزه دو اتفاق بسیار خوب رخ داده است؛ نخست اینکه آن تاریخ نمایان شده است و رخ دادن این موضوع با استفاده از فناوری دومین اتفاق خوب به‌شمار می‌رود.

وی افزود: این موزه تاریخ شهرداری را به نمایش گذاشته است و محدود به روش‌های سنتی نیست، همچنین با استفاده از فناوری اقدامات خوبی را عملیاتی کرده است که این موضوعات باید رشد و توسعه داشته باشد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: درک این موضوع که کجا بوده‌ایم، یکی از مواردی است که موجب می‌شود شهرداری را در راستای خدمت به شهروندان چابک کنیم.

فردانی با بیان اینکه تاریخ و آثار این موزه تأثیر بسیاری در تصمیم‌گیری‌های مدیران شهری دارد، گفت: آغاز این حرکت بسیار خوب بوده، اما نیازمند تداوم است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم فضا را با استفاده از فناوری‌های نوین، تکمیل و مناسب‌تر کنیم، همچنین پیشنهاد داشتیم که این رویداد را در قالب متاورس و با استفاده از ابزارهای تعاملی و فناوری اجرا کنیم.

کد خبر 771084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.