افزایش ۲۹ درصدی درآمد جایگاه سوخت مرزی بیله‌سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان درآمد در جایگاه مرزی شهرستان بیله‌سوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی در بازدید از جایگاه سوخت مرزی بیله‌سوار با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی میزان درآمد از کنترل و فروش سوخت در مرز بیله‌سوار اظهار کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط بیش از ۱۵۰ دستگاه خودروی ایرانی و خارجی در مرز بیله‌سوار کنترل و پایش سوخت می‌شود که آمار افزایش ۲۸ درصد در تردد خودروهای ایرانی و افزایش ۴ درصد در خودروهای خارجی را نشان می‌دهد.

وی این میزان افزایش درآمد را ناشی از به‌کارگیری سیستم‌ها و نرم‌افزارهای جدید برای کنترل باک و فروش نفت، گاز و بنزین در جایگاه‌های مرزی عنوان کرد و افزود: استفاده از نرم افزارهای نوین نقش بسزایی در جلوگیری از قاچاق سوخت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: فروش سوخت در مناطق مرزی یکی از راهکارهای مؤثری است که می‌تواند در روند کاهش قاچاق فرآورده‌ای نفتی، با توجه به اختلاف قیمت فاحش آن با کشورهای همسایه بسیار مؤثر باشد.

مدنی اظهار داشت: منطقه اردبیل در حال حاضر با شش ناحیه، سه انبار نفت و یک مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی در امر خطیر سوخت رسانی در حال فعالیت است.

کد خبر 771067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.