طلوع انرژی پاک در افق استان سیستان و بلوچستان

شرکت گاز استان خراسان جنوبی، پس از اتمام موفقیت‌آمیز پروژه‌های گازرسانی در استان خراسان جنوبی، اکنون مأموریت گسترش شبکه گاز به شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان را با پیشرفت قابل‌توجهی به‌پیش می‌برد تا جایی که گازرسانی به ۱۲ شهر و ۸۰۵ روستای استان سیستان و بلوچستان به این شرکت واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، رحمان محمودی در تشریح آخرین وضعیت مأموریت گازرسانی این شرکت به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از پایان عملیات گازرسانی به استان خراسان جنوبی، این شرکت به‌عنوان یکی از استان‌های معین برای گازرسانی به ۱۲ شهر و ۸۰۵ روستا در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است.

وی با به اشاره اینکه گازرسانی به بخش بلوچستان استان سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی واگذار شده است، افزود: در حال حاضر گازرسانی به شش شهر و ۶۶ روستا در این استان با فعالیت شرکت گاز خراسان جنوبی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای گازرسانی به شهرها و روستاهای فوق تاکنون ۳۵۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات گازرسانی به شش شهر و ۲۶۸ روستای دیگر در استان سیستان و بلوچستان که توسط شرکت گاز استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد در دست پیمان‌سپاری است و پس از انجام مراحل اداری و قانونی، عملیات گازرسانی به این شهرها و روستاها نیز آغاز خواهد شد.

محمودی یادآور شد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به شهرهای نیک‌شهر، ساربوک، راسک، اسپکه، چانف و برشک با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ادامه داد: امیدواریم با یاری پروردگار، همت پیمانکاران و تلاش کارکنان، مأموریت شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۶ به اتمام رسد.

کد خبر 771018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.