لزوم اختصاص بودجه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین باید بودجه‌ای را برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی عصر امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در نشست با علی رحمانی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین اظهار کرد: در دولت شهید رئیسی تعداد ۷۸ زمین چمن مصنوعی ساخته شد که در طول تاریخ تعلیم و تربیت استان بی‌نظیر بود؛ افتتاح استخر دانش‌آموزی ۹ دی راه‌آهن از دیگر خدمات این دولت خدمتگزار بود.

وی افزود: استخر مجاور اداره کل آموزش و پرورش استان که قرار است به نام رئیس‌جمهور شهید رئیسی نامگذاری شود، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جهت تکمیل و بهره‌برداری نیاز به بودجه جدید دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه در زمان دولت شهید رئیسی فعالیت‌های عمرانی چشمگیری در سطح آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نیاز به تبیین و بازگویی دارد، خاطرنشان کرد: از همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین خواستار اختصاص بودجه جهت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هستیم.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اینکه نظارت جامع و مستمر آموزش و پرورش بر مدارس و مراکز غیردولتی ضروری است و تقویت می‌شود، ادامه داد: دقت در جذب نیرو و توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی مورد توجه ما قرار دارد.

به گزارش ایمنا، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین جهت اختصاص بودجه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش و بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک قول مساعد داد.

کد خبر 770962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.