برگزاری سوگواره احلی من العسل با ۱۰۰۰ دانش‌آموز اصفهانی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برنامه متمرکز و نمادین استانی «أحْلیٰ مِنَ العَسَل» طی سال جاری با حضور یک هزار نفر از نوجوانان حسینی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در جلسه ویژه هماهنگی برنامه ملی دانش‌آموزی «أحْلیٰ مِنَ العَسَل»، اظهار کرد: مطابق با اهمیت شناخت معارف حسینی و آشنایی نسل جوان با علل اصلی قیام امام حسین (ع) مراسم عزاداری دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه متمرکز و نمادین استانی «أحْلیٰ مِنَ العَسَل» طی سال جاری با حضور یک هزار نفر از نوجوانان حسینی برگزار خواهد شد، افزود: با همکاری نواحی یک، دو و پنج شهر اصفهان روز شنبه بیست‌وسوم تیر از ساعت ۱۰:۰۰ صبح و در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برپا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، آئین ملی «أحْلیٰ مِنَ العَسَل» را یکی از مراسم و برنامه‌های مهم ایام محرم دانست و تصریح کرد: به مناسبت سالروز شهادت نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم به‌صورت متمرکز هم‌زمان با سراسر کشور و در تمام مناطق و نواحی استان با حضور هیئت‌های دانش‌آموزی اجرا خواهد شد، تاکید کرد: هم اکنون ویژه هماهنگی برنامه ملی دانش‌آموزی «أحْلیٰ مِنَ العَسَل» که با حضور نمایندگان نهادها، دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی با رویکرد هیئت‌های دانش‌آموزی برگزار شده است.

نم‌نبات خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان پایگاه‌های اوقات فراغت و همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی و همکاری نهادهای بیرونی و مردمی از اتفاقات خاص این ویژه‌برنامه است.

کد خبر 770957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.