پرواز مستقیم شهرکرد به مشهد تا اواخر تیر راه‌اندازی می‌شود

مدیر فرودگاه شهدای شهرکرد گفت: مقدمات راه‌اندازی پرواز شهرکرد به مشهد با هواپیما ایرباس ۳۱۹ انجام شده و شرکت متولی در تلاش است تا اواخر تیر این پرواز را راه‌اندازی کند.

سید اسماعیل نژادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: پرواز مسیر عسلویه به شهرکرد و بالعکس از تاریخ دهم اردیبهشت توسط شرکت هواپیمایی آسمان و توسط هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شده است، همچنین پرواز جدید تهران به شهرکرد با هواپیمای ۱۵۰ نفری md، در حال انجام است.

وی افزود: تداوم و توسعه پروازهای فرودگاه شهرکرد نیازمند برنامه ریزی‌های لازم برای توسعه گردشگری در چهارمحال‌وبختیاری و استقبال هم‌استانی‌ها است.

مدیر فرودگاه شهدای شهرکرد، گفت: فرودگاه شهرکرد در تلاش است مسیرهای زیارتی هم راه‌اندازی شوند.

نژادحسینی ادامه داد: به طور قطعی پرواز مشهد به شهرکرد و بالعکس راه‌اندازی خواهد شد، دستورهای لازم برای انجام این پرواز صادر شده و به زودی شاهد پرواز در این مسیر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: نوع هواپیما پرواز شهرکرد به مشهد ایرباس ۳۱۹ است و شرکت متولی در تلاش است تا اواخر تیر این پرواز را راه‌اندازی کند.

مدیر فرودگاه شهدای شهرکرد، عنوان کرد: کسب مجوز برای حمل بسته‌های پستی با همین ایرلاین‌های موجود در مراحل پایانی قرار دارد و زودی انجام خواهد شد.

کد خبر 770935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.