آخرین وضعیت مطالبات گندم‌کاران گلستانی + جزئیات

آخرین وضعیت مطالبات گندم‌کاران گلستانی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، محمد برزعلی، امروز -چهارشنبه بیستم تیر- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیر ماه سال‌جاری در پرداخت مطالبات گندم‌کاران گلستانی اتفاقات خوبی افتاد و نیمی از مطالبات کشاورزان استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۸۱ هزار تن گندم در گلستان خریداری شده است، افزود: تا چهارم تیر سال‌جاری حدود ۹۵۲ هزار تن گندم در گلستان خریداری و نیمی از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه گلستان در پرداخت مطالبات گندم‌کاران گلستان پیشرو است، تصریح کرد: در حال حاضر گندم‌کاران گلستانی در حالی نیمی از مطالبات خود را دریافت کردند که مطالبات گندم‌کاران ۱۴ استان کشور پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: گندم‌کاران خوزستانی ۷۵ درصد مطالبات خود را دریافت کردند که استان گلستان با پرداخت نیمی از مطالبات گندم‌کاران خود پس از استان خوزستان در جایگاه دوم ایستاده است.

برزعلی ضمن یادآوری اینکه برخی گندم‌کاران محصول خود را تحویل مراکز خرید دادند، افزود: برخی از این افراد اسناد مالی خود را پیگیری نکردند، در واقع نقص مدارک، مطالبات برخی گندم‌کاران را به تعویق انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع نیمی از مطالبات گندم‌کاران گلستانی کمک شایانی به کشاورزان کرده است و توانستند برای کشت دوم اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در خاتمه یادآور شد: مطالبات ۱۲۸ هزار تن گندم کشاورزان گلستانی که از چهارم تیر به بعد تحویل مراکز خرید شد، هنوز پرداخت نشده است که تلاش ما پرداخت مطالبات این دسته از گندم‌کاران در اسرع وقت است.

کد خبر 770825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید مفرد US ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    الان یکماه گذشته و من کشاورز حتی یه هزار تومنی بابت گندمی که تحویل دادم نگرفتم کلی بدهکاری دارم که گفتم سر گندم میدم اما دریغ از یه پول سیاه.رییس اداره غله گرگان حقوقشو میگیره و دلسوز من کشاورز نیست زمان تحویل حرف از خرید نقدی بود اما حالا میگه دست ما نیست.سال آینده دیگه دانه‌ای گندم تحویل دولت نمیدم و آزاد با قیمت پایین‌تر اما (نقدی) میفروشم که اینطوری اذیت نشم