اختصاص هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی گرمدره

شهردار گرمدره گفت: پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر اجرایی شده که صرف اعتبار هزار میلیارد تومان را در پی داشته است.

مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در گرمدره و از جمله آن تقاطع غیرهمسطح شهیدجمهور برای اتصال جنوب به شمال گرمدره طی سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ خبر داد و اظهار کرد: بیشترین اعتبار عمرانی صرف توسعه و آبادانی شهر خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در سال‌جاری شاهد اتفاقات و ارائه خدمات مطلوبی به شهروندان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نقش شهرداری‌ها در توسعه و آبادانی شهر بر همگان روشن است، افزود: شهرداری‌ها به‌عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه شهرها با تکیه بر مشارکت شهروندان ایفا می‌کند.

شهردار گرمدره با اشاره به اینکه احداث مراکز فرهنگی و تفریحی از اولویت‌های شهر است، اضافه کرد: توجه به مسائل فرهنگی و تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در سطح شهر گرمدره یکی از نیازهای ضروری است و به همین دلیل باید به این مهم توجهی ویژه داشته باشیم.

نجفی با اشاره به ضرورت احداث فرهنگسرای جامع گفت: شهر ۵۰ هزار نفری گرمدره نیازمند احداث یک فرهنگسرای جامع است؛ فرهنگسراها یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی محسوب می‌شود که می‌تواند در پویایی فرهنگی جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

وی گفت: پس از طی مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار احداث فرهنگسرای جامع، استخر سرپوشیده، مجموعه چند منظوره ورزشی و بازار روز به مرحله اجرا خواهد رسید.

کد خبر 770766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.