فعالیت تیم‌های روان‌سازی ترافیک در نقاط مرکزی شهر

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: هم‌زمان با دهه محرم، تیم‌های روان‌سازی ترافیک در نقاط مرکزی شهر مستقر می‌شوند.

حبیب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هر سال هم‌زمان با ماه محرم، تیم‌های تسهیل‌کننده ترافیک در شهر زنجان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های راهور برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده‌باش هستند تا نسبت به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اقدام کنند، افزود: مسیرهای اجرای طرح‌های ترافیکی در عاشورا و تاسوعای حسینی نیز برای مردم استان زنجان از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه در دهه محرم نیز تیم‌های راهور به‌منظور روان‌سازی ترافیک شبانه در مناطق مختلف زنجان مستقر خواهند شد، اضافه کرد: تیم‌های راهور در شب به‌ویژه در مراکز شهر زنجان و سایر شهرستان‌ها به‌منظور ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از ترافیک شبانه مستقر می‌شوند.

موسوی ادامه داد: از جمله مناطق هدفی که استقرار نیروها در آن تشدید می‌شود، حاشیه منطقه حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، هیئت ثارالله، هیئت رزمندگان اسلام، امامزاده سیدابراهیم (ع) و مجمع حیدریون به‌دلیل حضور حجم عظیمی از عزاداران در این برنامه‌هاست.

وی با درخواست از مردم برای همکاری با پلیس راهور در دهه محرم گفت: از مردم و هیئت امنای مساجد درخواست داریم پیش از برگزاری دسته عزاداری حتماً پلیس راهور را در جریان قرار دهند تا نسبت به انجام تمهیدات ترافیکی اقدام شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه از مردم درخواست داریم در اعمال طرح محدودیت ترافیکی با پلیس راهور همکاری لازم انجام شود، ادامه داد: در این ایام برخی از افراد نسبت به پارک خودروها در مکان‌های پارک ممنوع اقدام می‌کنند که این کار منجر به‌وقوع مشکلات ترافیکی می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم، نسبت به رعایت قوانین تابلوهای راهنمایی و رانندگی حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه محل پارک خودرو در هسته مرکزی شهر محدود است، از شهروندان درخواست داریم تا جایی که امکان دارد برای حضور در مراسم عزاداری از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

کد خبر 770684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.