پلیس شیراز مانع خودکشی دختر جوان شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی‌آباد این شهر قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، اسماعیل زراعتیان امروز_ سه‌شنبه نوزدهم تیر_ اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل "معالی آباد" شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری "۲۳ گلدشت" به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران مشاهده کردند خانمی جوان ۲۲ ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مأموران با آرامش و فن بیان مناسب و همکاری مأموران آتش‌نشانی و اورژانس، موفق شدند، وی را از این اقدام منصرف کنند.

زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار کرده به دلیل اختلاف با نامزدش، قصد خودکشی داشته است، به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت تمایل به دریافت خدمات مشاوره رایگان از کارشناسان خبره و توانمند فراجا به کلانتری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند، تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

کد خبر 770639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.