نزاع و درگیری در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با به‌کارگیری تجهیزات هوشمند و استفاده از روش‌های نوین پلیسی، موفق به دستگیری قاتل ۲۲ ساله در شهرستان تالش شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از خیابان‌های شهر، بی‌درنگ مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد افزود: به‌رغم تمام تلاش پزشکان مصدوم در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه مأموران انتظامی با به‌کارگیری تجهیزات هوشمند و استفاده از روش‌های نوین پلیسی، موفق به دستگیری قاتل ۲۲ ساله در شهرستان شدند، تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به قتل مرد ۴۲ ساله به علت نزاع و درگیری در اعتراض به نحوه رانندگی مقتول اعتراف کرد.

رستمی در با اشاره به اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: افزایش سعه صدر و حل اختلاف از طریق مجاری قانونی در کاهش جرایم خشن مؤثر است.

وی گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

کد خبر 770587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.