تلاش می‌کنیم فولاد فصل آینده مدعی قهرمانی باشد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به تهیه یک طرح سه ساله برای موفقیت باشگاه گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی در فصل آینده فولاد جزو مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، هوشنگ نصیرزاده ظهر امروز _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌طور معمول نیروهای بیرون باشگاه با انتقادهای خود، افراد داخل باشگاه را کنترل می‌کنند که کار بسیار خوبی است، اما بیان حرف‌هایی که هنوز در باشگاه محقق نشده همچون جذب بازیکن اصلاً جالب نیست.

وی افزود: انتظار می‌رود که هواداران در فضای مجازی به طرف حقیقت حرکت کرده و از شائبه‌ها پرهیز کرد، جو هواداران فوتبال در خوزستان را دوست دارم، چراکه اینجا یک استان فوتبال‌خیز است.

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به اینکه یک طرح سه ساله برای باشگاه تدوین شده است، ادامه داد: تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل قبل عملکرد ضعیفی داشت، یک سری یارگیری‌هایی انجام شد که درست نبود لذا سال جاری با یک درایت جدید، به دنبال جذب بازیکن خوب و باکیفیت هستیم.

نصیرزاده با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی گزینه خوبی برای تیم فولاد است تاکید کرد: قرار است ابتدا فراخوان بزنیم تا ارزیابی اولیه از بازیکنان انجام شود و در ادامه کار را جلو ببریم، باشگاه فولاد نیروهای کارآمد و خوبی دارد که به موفقیت تیم کمک می‌کنند و همچنین در حال رفع بعضی از نواقص ورزشگاه هستیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در آینده بتوانیم وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم، تیم فولاد همواره جزو مدعیان لیگ برتر بوده است و به‌یقین فصل آینده نیز با برنامه‌ریزی دقیق و مسنجم، یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

کد خبر 770555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.