4 تیم بزرگ اروپا در نیمه‌نهایی یورو قدرت‌نمایی می‌کنند

کارشناس فوتبال گفت: آلمان شانس اول قهرمانی در یورو بود و اسپانیا شگفتی‌سازی کرد که توانست آلمان را تسلیم کند، البته شانس هم آلمان هارا یاری نکرد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آلمان شانس اول قهرمانی بود و اسپانیا شگفتی‌ساز شد و توانست آلمان را تسلیم کند.

وی افزود: موضوعی که بیشتر هواداران آلمان را ناراحت کرده این است که پنالتی برای این تیم گرفته نشده، این استدلال اشتباه است زیرا قبل از خطا آفساید گرفته شد توسط وی‌ای‌آر، با توجه به آمدن هوش مصنوعی درصد اشتباهات داوری کمتر شده است زیرا این تکنولوژی ثانیه به ثانیه بازی‌ها را کنترل می‌کند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: چهار تیم از بهترین‌های اروپا در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ حضور دارند.

مهدوی درباره بازی فرانسه و اسپانیا ادامه داد: یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این رقابت‌ها را قرار است ببینیم، فرانسه متکی به ستاره خود یعنی کیلیان امباپه بازی می‌کند و اگر این بازیکن عملکرد بدی داشته باشد این تیم به بن‌بست می‌خورد.

وی تاکید کرد: اسپانیا برعکس فرانسه کاملاً تیمی بازی می‌کند و برای بازی مقابل فرانسه چند ستاره مهم خود را به دلایل مختلف از دست داده؛ سبک بازی این تیم از قدیم تیکی تاکا و مالکیت بالای توپ بوده است.

کارشناس فوتبال ادامه داد: اسپانیا بازیکنی به نام لامین یامال دارد که ۱۶ سال دارد و اگر درست از این استعداد استفاده شود، یکی از بهترین بازیکنان دنیا خواهد شد؛ او یک استثنا در فوتبال جهان است.

مهدوی افزود: در بازی انگلیس و هلند هر تیمی چک اول را بزند، برنده بازی است زیرا هر دو تیم فیزیکی و درگیرانه بازی می‌کنند و احتمال اینکه بازی به پنالتی برود بسیار بالاست و تیمی که گل اول را بزند، دیگر گل نمی‌خورد و شاهد یک بازی کاملاً فیزیکی خواهید بود.

وی اظهار کرد: انگلیس به عنوان گران‌ترین تیم جام حضور دارد، اما بازی زیبایی را ارائه نمی‌دهد، اما این تیم نتیجه‌گرا است و عملکرد مربی این تیم بسیار خوب بوده به این دلیل که مدیریت بازیکنان بزرگ دریک تیم سخت است و این مربی به‌خوبی این کار را انجام داده است.

کد خبر 770430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.