منطقه یک شهرداری اصفهان سیاه‌پوش محرم شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام محرم، سطح این منطقه با پرچم‌های مشکی سیاه‌‎پوش شده است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه یک اصفهان در محرم اظهار کرد: سیاه‌پوش کردن معابر و نصب پرچم‌های مناسبتی به‌صورت عرضی و طولی در سطح خیابان‌های منطقه با هماهنگی حوزه خدمات شهری و سازمان زیباسازی انجام شد.

وی افزود: با هماهنگی سازمان زیباسازی، تعدادی المان با موضوع محرم در چهارراه‌ها و میادین اصلی منطقه یک شهرداری اصفهان نصب و رونمایی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه می‌توان به صدور مجوز برای برپاکنندگان ایستگاه‌های صلواتی و تبلیغ بنرهای عزاداری اشاره کرد، همچنین صدور این مجوزها برای ایستگاه‌های صلواتی با در نظر گرفتن نکات ایمنی و ترافیکی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است.

رضی‌زاده ادامه داد: در تمام مراسم عزاداری عوامل شهرداری منطقه یک اصفهان حضور دارند و خدماتی به متصدیان برگزارکننده مراسم ارائه می‌دهند، بنابراین هیئت‌های سطح منطقه می‌توانند به شهرداری منطقه یک اصفهان مراجعه و کیسه‌های پلاستیکی و مخازن پسماندتر و خشک را دریافت کنند، البته پس از پایان مراسم طبق جدول زمان‌بندی که در نظر گرفته شده عوامل خدمات شهری این بسته‌ها را تحویل می‌گیرند.

وی گفت: شست‌وشو و نظافت اطراف ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذورات را به‌صورت ویژه در این دو ماه در دستور کار قرار دادیم.

کد خبر 770370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.