کردستان میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال شد

رئیس هیئت والیبال استان کردستان گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر از جمله دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، روسای هیئت‌های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب‌های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امید مهتاب، امروز _دوشنبه هیجدهم تیر_ در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: امروزه والیبال استان کردستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است و بر همین اساس باید با قدرت در این راه گام برداریم.

وی با اشاره به میزبانی کردستان در مجمع سالیانه فدراسیون والیبال، افزود: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، رؤسای هیأت‌های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب‌های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت والیبال استان کردستان خاطرنشان کرد: مجامع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی تاکنون در هیچ استانی بجز تهران برگزار نشده است که این مهم با عنایت و همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با هیأت والیبال استان به میزبانی شهرستان بانه در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ تیر برگزار می‌شود.

مهتاب با تاکید بر این مهم که روزهای خوب والیبال فرا رسیده است، اضافه کرد: برای ارتقا ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد وگرنه پشت درب‌های بسته و با گوشه‌گیری هیچ کاری پیش نمی‌رود.

وی تصریح کرد: والیبال کردستان از گذشته تا کنون دارای ظرفیت‌های ارزشمندی بوده که به خوبی از آن استفاده نشده است.

رئیس هیأت والیبال استان کردستان گفت: هیأت والیبال استان کردستان با رویکرد توسعه‌ای وارد این وادی شده است و تا جایی که بتواند تمام کمبودهایی که در گذشته بوده را جبران کرده و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می‌کند.

مهتاب خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می‌شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است.

کد خبر 770337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.