گزینه‌های مطرح برای استانداری تنها در حد گمانه‌زنی است

رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: گزینه‌های مطرح برای استانداری زنجان در حد گمانه‌زنی است.

ر سول بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: فعلاً شاکله دولت شکل نگرفته است و وزرا هنوز معرفی نشده‌اند و مراسم تحلیف هم مرداد برگزار خواهد شد، پس برای اظهار نظر درباره استانداری زنجان کمی زود است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب استاندار قطعاً با پیشنهاد مجموعه استانی، رایزنی با نمایندگان و یک سری آیتم‌های مدیریتی انجام می‌شود، افزود: فعلاً تا این لحظه هیچ شخصی به صورت رسمی به عنوان گزینه استانداری زنجان مطرح نشده است.

فعال اصلاح‌طلب و رئیس ستاد امید استان زنجان درباره چند گزینه مطرح شده برای استانداری زنجان نیز گفت: چون این بحث‌ها به‌صورت دوستانه مطرح شده است، نه می‌توان اثبات کرد و نه می‌توان نفی مطلق کرد، اما فعلاً در استان جمع‌بندی برای معرفی استاندار صورت نگرفته است.

وی افزود: به هیچ عنوان بحث سهم‌خواهی مطرح نیست، بررسی‌ها برای مشاوره به دولت برای انتخاب فردی توانمند و مدبر برای استان است، امیدواریم فردی کارآمد، جدی و با روحیه‌ای که بتواند مشکلات استان را حل کند؛ معرفی شود تا دوران شکوفایی را در چهار سال پیش رو شاهد باشیم.

بیات درباره سهم‌خواهی اعضای ستاد پزشکیان در زنجان نیز گفت: هدف از فعالیت در ستاد پزشکیان موفقیت در این عرصه بود و افراد به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند.

وی گفت: قطعاً یکی از شرایط اختصاصی مدیران دولت پزشکیان باورمندی به سیاست‌های و برنامه علمی ایشان است.

گفتنی است، علیرضا فیروزفر؛ احمد حکیمی‌پور، نصرالله ابراهیمی، محسن صادقی، امیر کرمزاده، شهاب‌الدین چاووشی و سعدالله نصیری قیداری از افرادی هستند که نامشان به عنوان استاندار زنجان در فضای مجازی مطرح می‌شود.

کد خبر 770331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.