آغاز  اجرای طرح نهضت احیای محله‌های کم‌برخوردار در سمنان

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان از آغاز فاز دوم طرح «نام» (نهضت احیای محله‌های کم‌برخوردار) این شهرداری در محله کهنه‌دژ خبر داد.

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: روند اجرایی عملیات عمرانی طرح «نام» در محله کهنه‌دژ سمنان در راستای مرمت، بازپیرایی و احیای محله‌های کم‌برخوردار که از تابستان سال گذشته آغاز شده بود، در سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا کرد و این طرح در حال اجرا است.

وی افزود: شهرداری منطقه یک سمنان به عنوان پیشگام طرح «نام»، فعالیت‌های عمرانی خود برای اجرای این طرح جهادی در مناطق کم‌برخوردار را از محله کهنه‌دژ آغاز کرد و پس از پایان فاز اول که شامل تعویض کف‌فرش‌های فرسوده، جدول‌گذاری، احداث کانیوو و بازسازی دیواره‌های خانه‌های قدیمی و تاریخی بود، فاز دوم را با دستور شهردار سمنان آغاز کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آغاز فاز دوم این طرح در این محله تأمین اعتبار شده است.

بابایی تصریح کرد: با پیگیری‌های معاونت عمرانی منطقه، پیمانکار پروژه معرفی شده است و مصالح مورد نیاز جهت ادامه کار را تأمین کرده است و عملیات عمرانی به‌طور مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: اجرای طرح «نام» در سطح منطقه یک شهری سمنان علاوه بر محله کهنه‌دژ، در محله پیر نجم‌الدین و چهل دستگاه زاوقان با همکاری و هماهنگی سازمان‌های تابع شهرداری سمنان در حال اجرا است.

کد خبر 770321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.