فعالیت کانون‌های ارزیابی داوطلبان هنرآموزی در اصفهان به نیمه مسیر رسید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اقدامات و فعالیت کانون‌های ارزیابی برای داوطلبان دبیری و هنرآموزی در استان به نیمه مسیر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در یک برنامه رادیویی پیرامون اینکه نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شده است، اظهار کرد: جلسات آموزشی و بازآموزی برای پذیرفته‌شدگان در استان برگزار خواهد شد تا افراد متعهد با آمادگی کامل از ابتدای مهر سال جاری در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی با اشاره به فعالیت کانون‌های ارزیابی برای داوطلبان دبیری و هنرآموزی، افزود: اکنون اقدامات این کانون‌ها به نیمه مسیر رسیده است و کانون‌های ارزیابی برای مشاغل کیفیت‌بخشی نظیر مربی پرورشی، مشاور، مربی تربیت‌بدنی و مربی بهداشت در حال اجرای برنامه‌ها هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: طی سال جاری با برنامه‌ریزی دولت به حوزه نیروی انسانی به ویژه اصفهان با چالش نیروی انسانی کمتری مواجه خواهیم بود و معلمان در سال تحصیلی پیشرو با آمادگی و آموزش کامل در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۶۰ کلاس درس با هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: طی هفته جاری جانمایی این پروژه‌ها اجرایی شده است و با تعاریف طرح‌ها و آغاز نهایی آنها، امیدواریم طی یکسال آینده به بهره‌برداری برسند.

ابراهیمی یادآور شد: یک هزار کلاس درس نیز به منظور گرامیداشت و تکریم یک هزار روز خدمت خالصانه دولت خدمت‌گزار شهید رئیسی یکی از مدل‌های خوب و اثرگذار در جامعه بوده است.

وی پیرامون انعقاد تفاهم‌نامه‌ای عصر ورزش فی‌مابین آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج استان گفت: این تفاهم‌نامه به منظور استفاده از فضاهای آموزش و پرورش با همکاری دو نهاد فوق است با این هدف که مدرسه کانون محله است و در بسیاری از اقدامات می‌تواند یاری‌گر مردم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تأمین تجهیزات ورزشی برای برنامه‌ریزی طرح عصر ورزش در مدارس اظهار کرد: با حضور مربیان باتجربه در مدرسه، دانش‌آموزان و خانواده‌ها با رعایت شرایط سنی و جنسی از این فرصت استفاده می‌کنند که حرکت عظیمی برای ارتقای سطح سلامت، نشاط و شادابی دانش‌آموزان است.

کد خبر 770312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.