بزرگ‌ترین پرچم محرم کشور در کرمانشاه برافراشته شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برافراشته شدن دومین و بزرگ‌ترین پرچم محرم کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایمان درخشی ظهر امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در جمع خبرنگاران از برافراشته شدن دومین و بزرگ‌ترین پرچم محرم کشور در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: به‌مناسبت ماه محرم، دومین و بزرگ‌ترین پرچم محرم کشور در پارک شیرین شهر کرمانشاه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با همکاری شهرداری منطقه چهار و حوزه ۶ امام جعفر صادق (ع) برافراشته شد.

وی افزود: این دومین پرچم بزرگ کشور به مساحت ۳۸۰ مترمربع است و پیش از این منطقه عباس‌آباد تهران اولین پرچم به مساحت هزار مترمربع را در این منطقه برافراشته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: به مناسبت ماه محرم، نخستین موکب نونهالان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه راه‌اندازی شد.

درخشی خاطرنشان کرد: مداحی توسط نونهالان، پذیرایی، نقاشی کودکان با موضوع محرم بخشی از فعالیت این موکب است که در دهه محرم هرروز صبح در چهارراه گذرنامه شهر کرمانشاه، پارک درخشان دو، برپا خواهد بود.

وی اضافه کرد: آموزش، آشنایی با آداب ماه محرم و فرهنگ عاشورا، بخشی از اهداف تشکیل این موکب است.

کد خبر 770301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 0
    کرمانشاه دروازه کربلا است