افزایش ۵۰ % درآمد با اسنپ تنها با رعایت ۷ نکته

این روزها بسیاری، اسنپ را به عنوان شغل دوم خود برگزیده‌اند.

اگر شما هم به عنوان راننده اسنپ مشغول به کار هستید، تنها با استفاده‌ی درست از راهکارهای زیر، می‌توانید درآمد خود را به میزان چشم‌گیری افزایش دهید :

۱- استفاده از مقصد منتخب

اگر اسنپ را به عنوان شغل دوم خود برگزیده‌اید، می‌توانید در مسیر خود به محل کار، درآمد زایی کنید. کافیست با مراجعه به تنظیمات اسنپ ( مطابق شکل زیر ) گزینه مقصد منتخب را برای خود فعال نمایید. با انجام این کار با یک تیر دو نشان می‌زنید.

۲- شب‌ها ، فرصت طلایی درآمد زایی

خلوت بودن خیابان ها و کاهش تعداد رانندگان اسنپ فعال در شب ، فرصت طلایی درآمد زایی شما خواهد بود. انتخاب شب های پیش از روز های تعطیل می‌تواند درآمد شما از کار در شب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

۳- ساعات پر تردد صبح و شب را از دست ندهید

در ساعات اولیه صبح و ساعات میانی عصر، اوج زمان شلوغی و رفت و آمد می‌باشد. در این ساعات علاوه بر افزایش تعداد مشتریان، بهای هر سفر به واسطه شلوغی خیابان ها بیشتر می‌باشد.

۴- اجتناب از سفر بین شهری

در بعضی موارد ، مشاهده شده است که هزینه سفر های بین شهری با میزان مسافت طی شده متناسب نیست. در این موارد، توصیه به سفر در داخل شهر و مسافت های کوتاه تر می‌باشد.

۵- کاهش هزینه سوخت با سهمیه بنزین

این روزها هزینه سوخت از چالش برانگیز ترین مسائلی‌ست که رانندگان اسنپ با آن مواجه می‌باشند. مطابق قوانین اسنپ، به هر راننده که ماهانه بیش از ۲۰۰ کیلومتر سفر داشته باشد، سهمیه اختصاصی اسنپ تعلق می‌گیرد. با رساندن مسافت طی شده‌ی خود می‌توانید از این سهمیه در جهت کاهش هزینه‌های خود استفاده نمایید.

۶- لغو سفر ممنوع !

استفاده‌ی بیش از حد از گزینه لغو سفر می تواند تاثیر منفی بر سفر های پیشنهادی دیگر داشته باشد. تا حد امکان از این گزینه استفاده نکنید!

7- استهلاک حداقلی خودرو

با رعایت برخی نکات ساده, می توان هزینه های جانبی خودرو را تا حد زیادی کاهش داد. خودداری از استفاده از وسیله نقلیه برای مسافت های کوتاه ( کمک به سلامت باتری ) , تعویض فیلتر ها, روغن موتور و سایر قطعات مصرفی خودرو در موعد مقرر و استفاده از اکتان به منظور افزایش بهره وری وسیله نقلیه از سوخت از جمله این راهکار ها می باشند

منبع : سایت ایران باتری

کد خبر 770280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.