کارکنان شهرداری قزوین از خدمات ورزشی بهره‌مند می‌شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: کارکنان شهرداری از هفته آینده می‌توانند از خدمات سیپ کارت که با تعدادی از باشگاه‌های ورزشی، استخرها، فروشگاه‌های لوازم ورزشی و دوچرخه‌فروشی‌ها قرارداد منعقد شده است، بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری صبح امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین اظهار کرد: ضرورت دارد تا به‌منظور هماهنگی بیشتر با مدیران هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) جلسه هم‌اندیشی داشته باشیم و از نظرات و پیشنهادات آن‌ها در اجرای برنامه‌ها ماه محرم و صفر بهره‌مند شویم.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی موضوع ارائه کارهای رفاهی ورزشی به کارکنان شهرداری برگزار شد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، کارکنان شهرداری از هفته آینده می‌توانند از خدمات سیپ‌کارت که قرارداد با تعدادی از باشگاه‌های ورزشی، استخرها، فروشگاه‌های لوازم ورزشی و دوچرخه‌فروشی‌ها منعقد شده است، بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین بر توجه ویژه سازمان فرهنگی به برنامه‌های تابستانی فرهنگسراها تاکید و خاطرنشان کرد: غنای فرهنگی و هنری برنامه‌ها در فرهنگ سراهای تخصصی شهرداری باید به‌نحوی باشد که خانواده‌ها با رضایت خاطر فرزندان خود را ثبت‌نام کنند.

اللهیاری در ابتدای سخنانش در این جلسه از حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کرد و گفت: مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی نقشه دشمنان برای کاهش مشارکت را به هم زدند، حماسه‌ای دیگر آفریدند و برگ زرینی از دفتر انقلاب را رقم زدند.

وی ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب افزود: امیدواریم ایشان بتواند بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری را به دوش کشد و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها افق‌های جدیدی از پیشرفت و توسعه به روی ملت ایران باز کند.

کد خبر 770216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.