امام حسین(ع) با نثار جان خود از ارزش‌های دین اسلام دفاع کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به پایداری و شهامت بی‌نظیر امام حسین (ع) در واقعه کربلا گفت: آن‌حضرت با نثار جان خود از دین و ارزش‌های اسلامی دفاع کرد و این درس بزرگی برای همه ما است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز _دوشنبه هیجدهم تیر_ در سخنرانی حسینیه سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: روحیه حماسی و جهادی امام حسین (ع) برای همه افراد الگو است که هیچ‌گاه زیر بار ذلت نرفتند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مظهر دلسوزی، شفقت و خیرخواهی بودند، افزود: آن حضرت حتی در برابر دشمنان خود نیز از این صفات والا استفاده می‌کردند و درس گذشت و بخشش را به ما آموختند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به پایداری و شهامت بی‌نظیر امام حسین (ع) در واقعه کربلا، خاطرنشان کرد: ایشان با نثار جان خود از دین و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند و این درس بزرگی برای همه ما است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر جایگاه والای شهدای کربلا، گفت: شهدای این واقعه، افضل شهدای عالم هستند و رشادت‌ها و فداکاری‌های آن‌ها باید همواره مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به جوانمردی و معرفت امام حسین (ع)، تاکید کرد: تبیین و ترویج این صفات والای آن حضرت، نقشی اساسی در ارتقای سطح اخلاقی و معنوی جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان از مردم خواست با حضور در مراسم‌های ماه محرم، از فیض معنوی این ایام بهره‌مند شوند و درس‌های عاشورا را در زندگی خود به کار ببندند.

کد خبر 770205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.