استخدام ۳۲۰ مربی سلامت و سبک زندگی در آموزش‌وپرورش قزوین

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین از استخدام و جذب ۳۲۰ مربی سلامت، مشاور و سبک زندگی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی صبح امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در جلسه شورای هم‌فکری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید سیدابراهیم رئیسی، اظهار کرد: حماسه حضور مردم ایران در انتخابات ستودنی و تحسین برانگیز بود.

وی افزود: شایسته است از تلاش‌های شبانه‌روزی فرهنگیان در امر برگزاری باشکوه و بی‌نقص انتخابات و حضور حماسی مردم به‌ویژه رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی تشکر کنم، چراکه این مشارکت بالای مردم رأی دوباره آن‌ها به انقلاب و لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود.

دبیر شورای آموزش‌وپرورش استان قزوین بر پیگیری جدی پروژه مهر برای آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی تأکید و خاطرنشان کرد: رعایت عفاف و حجاب در پایگاه‌های اوقات‌فراغت تابستانی، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آن در زمان باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید نیز باید مورد نظر ارکان این اداره‌کل قرار گیرد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به وضعیت استخدام نیروهای تازه در آموزش‌وپرورش استان قزوین، اضافه کرد: در تمام مراحل استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی ۱۴۰۳ از تشکیل پرونده و معاینه پزشکی تا گزینش باید دقت و عدالت مراعات شود.

وی گفت: تعداد ۷۴۸ نفر از داوطلبان در مرحله نخست آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی پذیرفته شده‌اند که از این نفرات در مرحله پایانی تعداد ۳۲۰ نفر پذیرفته و جذب خواهند شد که شامل ۶۴ مربی تربیت بدنی و سلامت، ۱۲۹ مربی امور تربیتی و مشاوره و ۱۱۱ مربی امور تربیتی و سبک زندگی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین ضمن بررسی چالش‌ها و مسائل پیش‌رو درباره تجهیزات، امکانات و جزئیات فرایند اجرای روند استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی ۱۴۰۳ مواردی را مطرح کرد.

کد خبر 770192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.