تابلوهای آدرس‌دهی طبق نظر کارشناسان در شهر جانمایی می‌شود

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: جانمایی تابلوهای آدرس‌دهی طبق نظر کارشناسان ترافیکی شهری در حوزه ترافیک انجام می‌شود و موضوع فونت، رنگ، ابعاد و اندازه این تابلوها طبق آیین نامه‌های استاندارد بین‌المللی صورت گرفته است.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه عمر مفید شب رنگ‌ها سه و هفت ساله است، این تابلوها حداکثر ۱۰ سال یک بار تعویض می‌شود و حوادثی از جمله تصادفات، ترقه‌ها و یادگاری‌نویسی سالانه خسارات زیادی را برای تابلوهای آدرس‌دهی سطح شهر به‌همراه دارد.

وی افزود: جانمایی تابلوهای آدرس‌دهی طبق نظر کارشناسان ترافیکی شهری در حوزه ترافیک انجام می‌شود و موضوع فونت، رنگ، ابعاد و اندازه این تابلوها طبق آئین‌نامه‌های استاندارد بین‌المللی صورت گرفته است.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: بودجه تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر ۱۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در سال بوده که برای تابلوهای راهنمای مسیر حدود هشت میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

آقایی گفت: بر اساس میزان آسیب و خسارت وارد شده تابلوهای آدرس‌دهی سطح شهر تعویض می‌شود.

وی ادامه داد: ترقه‌های که به سمت تابلوهای آدرس‌دهی پرتاب می‌شود، برای شهرداری اصفهان هزینه‌هایی را برای جبران این خسارات به‌همراه دارد و اصلاح و نصب مجدد این تابلوها بار اقتصادی را بر گردن شهرداری انداخته است، بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود به اموال شهر آسیب وارد نکنند.

کد خبر 770110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.