مشارکت دور دوم انتخابات در تیران به بیش از ۷۰ درصد رسید

فرماندار تیران‌وکرون گفت: مشارکت دور دوم در این دوره با افزایش ۱۰ درصدی به بیش از ۷۰ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا بعدازظهر امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در جلسه کمیته‌های ستاد انتخابات تیران و کرون اظهار کرد: همراهی و انسجام درونی در کشور منجر به حماسه‌آفرینی و افزایش مشارکت شد که همین موضوع اقتدار ملی و بین‌المللی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این مشارکت و حضور حداکثری پشتوانه‌ای برای دولت جدید خواهد بود که دولتمداران باید قدرشناس باشند و مسئولان در تمام رده‌ها به فکر خدمت به جامعه باشند.

فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به فرآیند انتخابات در این شهرستان تصریح‌کرد: ظرف مدت کوتاه ستاد انتخابات و هیئت اجرایی تشکیل شد و به واسطه آن چینش شعب صورت گرفت و با همکاری حدود ۲ هزار نفر از مردم این منطقه کار انتخابات انجام شد.

محمدی‌کیا ادامه داد: در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بیش از ۶۰ درصدی در تیران و کرون رقم خورد و در دوره دوم این مشارکت با ۱۰ درصد رشد به بیش از ۷۰ درصد رسید.

وی اضافه کرد: بالغ بر ۳۶ هزار نفر رأی خود را در صندوق‌های رأی این شهرستان انداختند و سهم خود را در سرنوشت کشور ایفا کردند.

فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به سلامت، آرامش و امنیت انتخابات اذعان داشت: چنین حماسه‌ای زبانزد است که کمتر در کشورهای دنیا رقم خورده و برای ایران افتخار است که مردم در سرنوشت خود سهم داشته و این کار در آرامش و امنیت انجام می‌شود.

محمدی‌کیا مشارکت خانوادگی در انتخابات را جلوه ممتازی از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی نیز در بخشی از شعب اجرا شد که افراد نوجوان و جوان از آن بهره‌مند می‌شدند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و تبلیغات اسلامی همراه با دهیاری و شهرداری‌ها برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرده و گروه‌های مختلف صنفی در کنار همدیگر پای صندوق رأی حاضر شده و در این امر مشارکت داشتند.

کد خبر 770095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.