لزوم جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر تلاش بیشتر مدیران در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد و گفت: باید از انحراف تسهیلات اشتغال جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با توجه به مدت زمان اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات تلاش کنند تا شاهد برگشت اعتبارات نباشیم.

وی افزود: طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها که قابلیت دریافت تسهیلات دارند بررسی و روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در فرصت اندک باقی مانده تلاش شود تا از محل تسهیلات تبصره ۱۸، سهم بیشتری برای توسعه و افزایش تولید در استان جذب شود.

وی همچنین بر نظارت جدی کمیته نظارتی تاکید کرد و افزود: از هرگونه انحرافی در پرداخت تسهیلات پیشگیری شود.

فخر موحدی در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به تهیه برنامه راهبردی تحقق شعار سال برای ۱۴۰۳ در استان، گفت: در این راستا هر یک از دستگاه‌ها برنامه تخصصی و عملیاتی و در خصوص اجرای برنامه هفتم توسعه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه دو زنجیره ارزش فرش و گوشت در استان تعریف شده است که مدیران باید برنامه مناسب برای توسعه آن را ارائه دهند، افزود: اتاق بازرگانی کشور اعلام آمادگی کرده تا در حوزه پیشرفت زنجیره ارزش کمک کند، پس همه دستگاه‌ها به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: شش تعاونی توسعه و عمران با ۳۱ هزار عضو در شهرستان‌های استان وجود دارد که لازم است برای پایداری فعالیت آن‌ها، راهکارهای حمایتی از این تعاونی‌ها بررسی شود.

فخر موحدی یادآور شد: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در سال گذشته بیش از ۱۰۰ جلسه کارگروه در حوزه اقتصادی استان برگزار شده است.

کد خبر 770082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.