بسترهای لازم برای حضور باشکوه مردم البرز در اجتماع بزرگ اربعین فراهم می‌شود

استاندار البرز گفت: باید با اتخاذ تدابیر لازم بسترهای حضور زائران البرزی کربلای معلی در اجتماع بزرگ اربعین را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی، عصر امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، اظهار کرد: به هر اندازه که به زائران کربلای معلی به ویژه در اجتماع بزرگ اربعین خدمت کنیم، کافی نیست؛ چراکه ارادت و علاقه قلبی به اهل بیت (ع) در تک تک ما نهفته و آشکار است.

وی افزود: ضرورت دارد هر کدام از مسئولان به‌ویژه در شهرداری‌ها، با توجه به تقسیم وظایف صورت گرفته نسبت به ایجاد بسترهای برگزاری اجتماع بزرگ اربعین امسال اقدام کنند.

استاندار البرز تصریح کرد: اتخاذ تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار کانتینر ویژه یخ‌ساز در کربلا از دیگر مواردی است که باید برای اربعین امسال مد نظر قرار گیرد.

عبداللهی ادامه داد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته باید نقاط ضعف را احصا کرده و برای رفع آن‌ها از هم‌اکنون برنامه‌ ریزی کنیم.

استاندار البرز افزود: امسال نیز ۹۱ موکب برای اجتماع بزرگ اربعین پیش‌بینی شده و باید طی نشست‌هایی با موکب‌داران، هماهنگی لازم و نظرخواهی از آن‌ها صورت گیرد.

کد خبر 770081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.