اخذ موافقت استانداری برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری

شهردار بیرجند گفت: موافقت استاندار خراسان جنوبی برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مهدی بهترین امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در بازدیدی سرزده از سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند، ضمن قدردانی از زحمات رئیس و کارکنان این مجموعه، مشکلات مجموعه را بررسی و پای صحبت‌های پرسنل نشست.

وی از اخذ موافقت استانداری برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری به‌عنوان کاری بزرگ و ماندگار خبر داد و افزود: البته تحقق این مهم، مستلزم مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند است.

شهردار بیرجند در ادامه به اقدامات زیرساختی و زیربنایی شهرداری بیرجند در ۲۸ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در پروژه‌های پیاده روسازی شهرداری در خیابان‌های کارگران، ۱۷ شهریور، حکیم نزاری، طالقانی و ابتدای مدرس، هدف ما تنها زیباسازی نبوده و نیست و همزمان با اجرای این پروژه‌ها، مباحث زیرساختی و تعویض تأسیسات شهری شامل فیبر نوری شرکت مخابرات و زیرساخت‌های برق و آب نیز مدنظر بوده و در حقیقت، پیش بینی‌های صورت گرفته در این پروژه‌ها تا ۵۰ سال آینده جوابگوی نیاز شهر خواهد بود.

بهترین همچنین به برخی پروژه‌های شاخص و زیربنایی شهرداری در این دوره اشاره و تصریح کرد: بزودی شاهد تحقق سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی که این حجم تزریق سرمایه در تاریخ شهر و شهرداری بیرجند بی سابقه است، خواهیم بود.

به گزارش ایمنا در پایان این جلسه، رئیس و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند نیز با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه بهترین، در خصوص برخی مسائل کاری، نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 770067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.