فضای مجازی، نوک پیکان مقابله تمدن اسلامی با استکبار جهانی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همه ما در قبال فضای مجازی مسئول هستیم و امروز نوک پیکان مقابله تمدن اسلامی با استکبار جهانی همین فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار احمد شفائی امروز _یکشنبه شانزدهم تیر_ در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه سلمان اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی روز به روز بیشتر شده و وظیفه ما نیز در قبال آن بیشتر می‌شود.

وی در رابطه با اهمیت فضای مجازی گفت: همه ما در قبال این بستر مهم مسئول هستیم و امروز نوک پیکان مقابله تمدن اسلامی با استکبار جهانی همین فضای مجازی است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی تمرکز بسیاری بر فضای مجازی کرده و در فتنه‌های سالیان گذشته توانست از این فضا بهره‌برداری زیادی بکند.

شفائی تاکید کرد: همه ما باید با دغدغه در این بستر ورود کرده و به مقابله با دسیسه‌های دشمنان بپردازیم، اگر ما از این بستر غفلت کنیم دچار آسیب خواهیم شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم طی حکمی محمد پاک‌نهاد به عنوان مسئول فضای مجازی بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

کد خبر 770045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.