شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری از جمله اتفاق های مبارکی است که در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهرماه سال‌جاری رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، علیرضا اسکندری، امروز_ یکشنبه هفدهم تیر_ در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور با قدردانی و تشکر از مردم نجیب، آگاه و صبور که در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند، اظهار کرد: مردم با حضور خود نشان دادند نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نبوده و نیستند، حتی آن‌هایی که با عدم حضور در پای صندوق‌های رأی، پیام خود را به رئیس جمهور منتخب رساندند.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، آنچه مسلم است این است که اگر کسی تصور کند این عده‌ای که رأی ندادند با نظام مخالف بوده سخت در اشتباه هستند و کسانی که اهل سیاست هستند، اهل نگاه جامعه شناسانه به مسائل هستند، بایستی علل این موضوع را بررسی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: توجه جدی به بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم از مهمترین درخواست‌هایی است که به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از کلیددار پاستور انتظار داریم.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه سرمایه‌گذاری اشاره و خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک و نزدیک تر می‌شویم و در آینده‌ای نه چندان دور معضلی به نام کمبود منابع مالی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: این مهم با سیاست گذاری درست کمیسیون اقتصاد و همراهی مجموعه شهرداری رقم خورده و انتظارات ما را در این زمینه بیش از پیش کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: اکنون با افتخار می‌توان اعلام کرد با اجرای پروژه‌هایی نظیر تله کابین و آکواریوم، پذیرای سرمایه گذار با منابع خارجی هستیم.

اسکندری با اشاره به اینکه امکاناتی که در کنار پاسخگویی به یک مطالبه و آرزوی دیرینه شهروندان، زمینه ساز اعتماد مردم از عملکرد مسئولان در بهبود شرایط است، اظهار کرد: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه گذاری نیز از جمله اتفاق‌های مبارکی است که در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهرماه امسال رقم خواهد خورد.

وی افزود: هرچند کاستی‌ها و نواقصی در این مسیر سخت وجود دارد اما تحقق این امر بر اراده محکم استوار است که بدان ایمان داریم. لذا انتظار کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و شورای ششم از مجموعه شهرداری این است که با توان مدیریت فعلی، شاهد به ثمر نشستن تکالیف سرمایه گذاری باشیم و انتظاری که امکان تحقق آن و خلق درآمدهای پایدار، با ظرفیت موجود و نیروهای زبده شهرداری امکان پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اول به خودم و سپس به همکاران عزیزم در شورا یادآور می‌شوم فرصت‌ها مثل ابر بهار در گذرند و پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، خدمت به مردم میسر نخواهد شد جز در سایه همدلی و وفاق، چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

کد خبر 770042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.