هوای چهارمحال و بختیاری خنک می‌شود

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به وضعیت دمایی استان، گفت: دمای هوا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کمی کاهش خواهد داشت اما مجددا از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده دماها روند افزایشی خواهند داشت.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: برای امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ و فردا افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید لحظه‌ای در ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود، همچنین شرایط برای انتقال گرد و غبار از استان‌های مرکزی به چهارمحال‌وبختیاری مهیا است و پیش‌بینی می‌شود طی دو روز آینده کیفیت هوا کاهش پیدا کند.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه تا جمعه هوای استان صاف در غالب ساعات صاف و آفتابی خواهد بود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری افزود: تا اواخر وقت دوشنبه باتوجه به رشد ابر، برای نیمه شمالی و به خصوص برای ارتفاعات احتمال رگبارهای پراکنده باران و به صورت نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت دمایی استان، اضافه کرد: دمای هوا روزهای دوشنبه و سه شنبه کمی کاهش خواهد داشت اما مجدداً از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده دماها روند افزایشی خواهند داشت.

نوروزی خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بازفت با ۴۱ درجه سانتی‌گراد و مالخلیفه و اردل با ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

وی گفت: بیشینه دما در شهرکرد نیز در شبانه‌روز گذشته به ۳۸ درجه سانتی‌گراد رسید و کمینه دما ۱۷ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

کد خبر 770034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.