توزیع ۹۱ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر قم طی ۱۰۰ روز

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تولید و توزیع ۹۱ هزار تن آسفالت در سطح مناطق هشت‌گانه و معابر شهر قم در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص عملکرد تولید و توزیع آسفالت سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: آسفالت مناطق هشت‌گانه شهرداری قم به اضافه شهرداری مرکز و سازمان توسعه و عمران بالغ بر ۲۱۷ هزار تن برآورد اولیه برای تمام سال است که تا پانزدهم تیر ۹۱ هزار تن تولید و در سطح معابر شهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی برنامه توزیع آسفالت در سه ماه و نیم اول سال رخ داده است، افزود: در منطقه یک ۵۰ درصد پیشرفت، منطقه دو ۳۷ درصد پیشرفت، منطقه سه ۳۲ درصد، منطقه چهار ۴۱ درصد، منطقه پنج ۶۰ درصد، منطقه شش ۵۶ درصد، منطقه هفت ۱۹ درصد و منطقه هشت ۴۷ درصد پیشرفت داشته‌اند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: به حسب آمادگی مناطق از جمله اجرای جدول گذاری، جابه‌جایی تأسیسات یا اجرای توسعه شبکه‌های زیربنایی، معاونت فنی و عمرانی شهرداری وارد موضوع آُسفالت می‌شود.

حلوایی زاده تصریح کرد: یک قسمت‌هایی نیز مربوط روکش‌ها است که به فراخور لکه‌گیری یا درزگیری، روکش نیز انجام می‌گیرد، به همین دلیل برخی مناطق جلوتر و برخی مناطق عقب تر هستند و با توجه به بودجه مصوبشان تا پایان سال اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی معابر به دلیل اینکه شرکت‌های خدماتی در آنجا رفع معارض یا توسعه شبکه را انجام داده‌اند نیاز به روکش آسفالت دارند، گفت: گاهی معابری که توسعه یا اصلاح شبکه‌های تاسیساتی در دستور کار قرار دارد را از اولویت خارج می‌کنیم تا اقدامات زیربنایی مقدم به اجرای روکش آسفالت بوده و منابع هدر نرود.

کد خبر 770015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام خواهشاکوچه های شاه آبادی بیست متری امام حسین خیلی خرابه آسفالت کنید