پرونده قتل با خودکشی قاتل بسته شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از خودکشی فردی که اقدام به قتل همسر خود زده بود در کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حکمت الله شجاعی، ظهر امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان کرج بلافاصله اکیپی از عوامل اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است که شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار عوامل اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: مأموران هویت مقتول را شناسایی کردند و پس از تحقیقات صورت گرفته از خانواده مقتول مشخص شد که وی مدتی است با همسرش اختلافاتی دارد و همین موضوع باعث شد مأموران به همسر مقتول مظنون شوند.

شجاعی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با همسر خود درگیر شده و پس از به قتل رساندن او از محل متواری شده است که اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی گفت: در همین خصوص خبری مبنی بر خودکشی فردی با مشخصات متهم به پلیس آگاهی استان واصل و مشخص شد قاتل متواری بعد از قتل همسرش اقدام به خودکشی با مصرف قرص برنج کرده است که توسط مردم به بیمارستان‌های کرج منتقل شده و در آنجا فوت کرده است.

شجاعی با بیان اینکه با خودکشی متهم پرونده نیز بسته شده است، افزود: مهارت کنترل خشم در مواقع حساس و بهره‌مندی از مشاوران می‌تواند کمک شایانی از پیشگیری از بروز این چنین وقایع تلخی باشد.

کد خبر 769969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.