روستای سلطان‌آباد در مسیر توسعه و محرومیت‌زدایی قرار گرفت

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز گفت: مسائل و مشکلات روستای سلطان‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، محسن ابراهیمی اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سلطان‌آباد مسائل و مشکلات این روستا از جمله بهسازی و اجرای طرح هادی و پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی، مورد بررسی قرار گرفت.

وی در این نشست با اشاره به بعضی از شاخص‌های توسعه روستایی در شهرستان شیراز افزود: روستای سلطان‌آباد در سال‌های مختلف از این خدمات برخوردار بوده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز تصریح کرد: اجرای طرح بهسازی معابر ۲۰ روستا با اعتبار ۲۷۵ هزار میلیون ریال، بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان شیراز با اعتباری بالغ‌بر ۲۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال از کارکردهای بنیاد در این شهرستان است.

ابراهیمی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و افراد واجد شرایط در روستاهای شهرستان، هشت قطعه زمین جهت فضای آموزشی به‌صورت رایگان به مساحت ۱۸۵۰ متر در روستای نوروز آباد جهت فضای آموزشی واگذار و تعیین تکلیف شده است.

وی همچنین از تملک بیش از ۵۰ هکتار زمین روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا تفکیک، واگذاری به متقاضیان دارای شرایط و جوانان روستا و دریافت اسناد تملکی بیش از ۶۰ هکتار زمین صورت گرفته است.

کد خبر 769947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.