آخرین اخبار اعلام نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان + جزئیات زمان اعلام نتایج

نتایج آزمون نهایی خرداد پایه دوازدهم پس از کنکور سراسری با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir قابل دریافت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طبق اعلام قبلی مبنی بر انتشار نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم از روز شنبه شانزدهم تیر که مقرر بود به تدریج اعلام شود، اما نظر به تصحیح قریب به اتفاق پاسخ‌برگ های شرکت‌کننده در این آزمون‌ها، لیکن بنابر درخواست متواتر دانش آموزان، اولیا، مدیران مدارس و معلمان مبنی بر تعویق اعلام نتایج تا بعد از برگزاری آزمون سراسری نوبت دوم، مراتب در جلسه ستاد عالی آزمون‌ها مورخ شانزدهم تیر مطرح و پس از هماهنگی با سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، مصوب شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: پس از آخرین آزمون سراسری، نتایج آزمون نهایی خرداد پایه دوازدهم با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir قابل دریافت است.

در پایان نیز توصیه شده دانش آموزان از فرصت باقیمانده برای جمع‌بندی مطالب و آمادگی بیشتر در آزمون سراسری استفاده کنند.

کد خبر 769929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آسمان IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 0
    چرا همش مینویسین نتایج دوازهمی ها اعلام شده درحالی که میریم توسایتش چیزی اعلام نشده؟؟؟هیچی بالا نمیاد
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 3
    یعنی اینقدر عقلشون نمیرسه اگه دیر نتیجه هارو بدن ملتی که میخوان خارج از کشور تحصیل کنن به مهلت ثبت نام دانشگاه های خوب نمیرسن و مجبورن برن دانشگاه های خصوصی این خودش میلیون ها دلار از از این کشور میبره با همین دیر دادن نتایج التماس تفکر
    • زینب IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      سلام بزرگوار به نظر شما چند درصد برای دانشگاههای خارج از کشور میخوان اسم بنویسن ...ایا به خاطر تعدادی اندک باید بقیه رو فدای اونها کرد ..
    • بنیام IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 0
      تو که بودجشو داری و مجبور نیستی مثل ما برای دانشگاه‌های دولتی ایران روزی 10 ساعت درس بخونی خب از دبیرستان دوران دبیرستان می‌رفتی. اگرچه اگه ذره‌ای سواد رفتن به دانشگاه‌های برتر جهانی رو داشتی می‌دونستی که آزمون ورودی اختصاصیشون خیلی براشون مهم‌تر از سابقه تحصیلی دبیرستانای ایرانه.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 1
    خدای بزرگ یک انرژی هست پس درون من یک انرژی تشکیل شده این انرژی زنده شده ومعجزهای غافل گیردردرونم داره کشف میشه
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 2
    پس واقعا مسئولین آموزش و پرورش مریضند که تو این موقعی حساس اینقدر به بچه ها استرس وارد می کنند. از همون اول می گفتن بعد از کنکور دیگه
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    3 2
    چرا نتایج دهمی ها و یازدهمی ها رو اعلام نمیکنین .اینکه دیگه ربطی به کنکور و استرس دانش آموزان کنکوری نداره...هرچند برا دوازدهمی ها هم قبل کنکور اعلام میشد زیاد توفیری نداشت....هر کسی خودش میدونه امتحانات رو چه جوری داده