هیئت‌های مذهبی کرمانشاه برای برپایی داربست از شهرداری مجوز بگیرند

ضرورت اخذ مجوز توسط هیئت‌های مذهبی کرمانشاه از شهرداری با هدف کمک به انضباط شهری و برای برپایی داربست و هرگونه سازه در ایام محرم از موارد مطرح شده در جلسه امروز شهردار کرمانشاه با شهرداران مناطق هشت‌گانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شورای معاونان و مدیران شهرداری امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ به ریاست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با حضور تمام معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق هشت‌گانه شهرداری در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در نشست امروز علی فتاحی طعنه نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمانشاه حضور داشتند و بر انضباط مالی و دقت در هزینه بودجه شهرداری کرمانشاه تاکید کرد.

در این جلسه معاونان خدمات شهری، عمرانی و تعدادی از مدیران کل ستادی از جمله مدیرکل درآمد، مدیرکل روابط عمومی، مدیرکل بودجه و مدیر سازمان فاوا شهرداری و شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه هفته قبل را ارائه کردند.

در ادامه برومند نامداری مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم گزارشی از اقدامات برخی از هیئت‌های مذهبی در برپایی داربست‌های در سطح معابر شهر به شورای مدیران شهرداری ارائه کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری محرم به شهرداران مناطق هشت‌گانه اظهار کرد: هیئت‌های که قصد برپایی داربست یا هرگونه سازه برای ایام محرم را دارند، ابتدا باید به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه و سپس با مراجعه به شهرداری منطقه اقدام به ثبت درخواست و تعهد مبنی بر جمع آوری داربست و سازه مورد نظر بعد از ایام عزاداری کنند، سپس با مجوز شهرداری نصب داربست یا سازه مورد نظر را انجام دهند.

وی مباحثی در خصوص مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را مطرح کرد و به مدیرکل درآمدی شهرداری مأموریت ویژه داد تا بحث دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را به سرانجام برساند

در بخش دیگری از جلسه شورای مدیران، شهردار کرمانشاه تأکیدات ویژه ای برای جدیت در اجرای احکام ماده صد را ابلاغ کرد. نشست امروز شورای مدیران شهرداری کرمانشاه ۱۴ مصوبه در حوزه‌های مختلف از جمله درآمدی داشت که به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

کد خبر 769916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.