قیمت خودرو امروز ۱۸ تیر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ با نوسان زیادی همراه است، بسیاری از محصولات ریزش و تعدادی نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کنند.

سورن پلاس (ESP) با افت دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۴۲ میلیون تومان رسید و تمامی مدل‌های این خودرو امروز با کاهش قیمت روبه رو شدند.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته نیز امروز افزایش یک میلیون تومانی را تجربه کرد و به نرخ ۹۴۱ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و انواع مدل این خودرو با کاهش قیمت روبه رو شدند.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو، با افزایش یک و نیم میلیون تومانی به قیمت ۷۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

ساینا S دوگانه سوز از محصولات شرکت سایپا با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات این شرکت، با افزایش پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۴ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۴۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۵ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۹۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۷۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۴۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۳ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۴ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۸ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی تغییرات قیمت از خودروهای داخلی کمتر است.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) و تیگو ۸ پرومکس (IE) از محصولات لوکس مدیران خودرو، امروز با کاهش ۱۰ میلیون تومان به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و سه میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند و آریزو ۶ پرو با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی J7 در شمار محصولات کرمان موتور، با کاهش ۲۷ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب مونتاژی نیز با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۸ تیر + جدول

کد خبر 769911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.