۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
قیمت روز خودرو ۲۱ تیر + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم تیر_ تغییر قیمت ادامه دارد که این تغییر بیشتر کاهشی است و از یک میلیون تومان تا ۲۴ میلیون تومان در محصولات داخلی و از دو میلیون تومان تا ۵۵ میلییون تومان در محصولات مونتاژی به چشم می‌خورد.

سورن پلاس موتور XU7P و سورن پلاس (ESP) روند نزولی را تجربه کردند و به ترتیب با سه میلیون تومان و چهار میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۶۱۰ میلیون تومان و ۷۲۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند.

مدل دیگر سورن پلاس (سورن پلاس دوگانه‌سوز) با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۷۶۳ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس تورب و۶ سرعته و انواع دیگر مدل این خودرو روند کاهشی دارند این مدل با افت ۱۸ میلیون تومان به قیمت ۹۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک در شمار محصولات ایران خودرو با ریزش هفت میلیون تومان به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

اطلس خودروی تازه‌وارد سایپا، با افت هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۳۰ میلیون تومان رسید.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا با ریزش پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۰۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۴ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۳ میلیون تومان، دنا پلاس ۶ سرعته با قیمت ۸۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۶۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۹ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۹ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۸ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز خودرو ۲۱ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز در برخی محصولات رو به کاهش و در برخی افزایشی گزارش می‌شوند.

تیگو ۷ پرو پرمیوم؛ محصول لوکس مدیران خودرو با افت چشمگیر ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۴۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J4 از محصولات شرکت کرمان موتور با افت دو میلیون تومانی به قیمت ۷۸۷ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی پرستیژ در شمار محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور با ریزش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی با افزایش ۴۰ میلیون تومانی در صبح امروز به قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۶۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۴ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز خودرو ۲۱ تیر + جدول

کد خبر 769908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.