قیمت خودرو امروز ۲۴ تیر + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی کاهشی است و این ریزش قیمت در خودروهای داخلی بیشتر از مونتاژی‌ها دیده می‌شود.

وانت آریسان (ارتقا یافته) از ارزان‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو، با ریزش شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۶۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا دستی و تمامی مدل‌های این خودرو امروز روند نزولی در پیش گرفته است و با ۱۰ میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۷۴۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته و انواع دیگر مدل این خودرو با افت ۱۸ میلیون تومان به قیمت ۸۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU۵ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرطرفدار این شرکت با افت چهار میلیون تومانی و ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۸۶۳ میلیون تومان و ۹۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از کم نوسان‌ترین محصولات شرکت سایپا، با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۶ میلیون تومان، تارا دستی ۷۴۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۲ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۴ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز بسیاری از محصولات با رکود قیمت روبه‌رو است.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس مدیران خودرو امروز با افت ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بک X۳ از محصولات شرکت کرمان موتور با ریزش ۳۵ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات بهمن موتور هر دو با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

هونگچی E-QM۵ در شمار محصولات مونتاژی با افت چشمگیر ۹۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۴ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۴ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۴ تیر + جدول

کد خبر 769906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.