هیچ کنسرتی در دولت سیزدهم به در بسته نخورد

مدیرکل دفتر موسیقی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هیچ کنسرتی در سراسر کشور به در بسته نخورده است و رونق اجراهای هنری را شاهد بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی اظهار کرد: ما مسیر خودمان را تا روز و لحظه آخر در دولت مردمی ادامه می‌دهیم؛ مسیر خدمت‌رسانی و مسیری که آغاز کردیم، نشستن بی‌واسطه و دور از فرآیندهای بوروکراتیک اداری برای هنرمندان بوده است.

وی افزود: با تمام توان به این مسیر ادامه می‌دهیم و تا این روزهای آخر تا پیش از ماه محرم هیچ کنسرتی به در بسته نخورد، هیچ مجوزی ملغی نشد و رونق کنسرت‌ها و اجراهای هنری را شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر موسیقی همچنین در این باره که آیا قرار نیست کسی مانع برگزاری کنسرت شود؟ گفت: در اصفهان مسئله‌ای برای یکی از کنسرت‌ها پیش آمد و حل شد و فکر نمی‌کنم چنین مشکلی پیش بیاید، زیرا ما شبانه‌روز پای کار هستیم.

سمیعی ادامه داد: سند موسیقی در متن خود این شرایط را فراهم کرده است که موسیقی خودش را مرتب به‌روزرسانی می‌کند، به‌طور قطع این سند قدم‌های محکم‌تر، جدی‌تر و استوارتری را در حوزه موسیقی برخواهد داشت.

وی درباره جشنواره موسیقی فجر خاطرنشان کرد: دبیر جشنواره موسیقی فجر نیز انتخاب شده است و با شورای سیاست‌گذاری مشغول هستند؛ جشنواره موسیقی نوایی و جوان هم در حال طی برنامه‌های خود هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 769905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.