آتش‌نشانی بروجن نیازمند ۱۵ نیروی عملیاتی و اداری است

فرمانده آتش نشانی بروجن گفت: به ازای هر دو هزار ۵۰۰ نفر جمعیت شهری باید یک نیروی عملیاتی آتش‌نشانی وجود داشته باشد و هر عملیاتی نیازمند شش نیروی عملیاتی است و در حال حاضر آتش‌نشانی بروجن حداقل با کمبود ۱۵ نیروی عملیاتی و اداری مواجه است.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز برای ساختمان‌های بلند در شهر بروجن وجود تجهیزات آتش‌نشانی برای اطفای این نوع ساختمان‌ها ضروری است، نبود نردبان هیدرولیک و فرسودگی کامیون‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی از جمله مشکلات آتش‌نشانی شهر بروجن است‌.

وی افزود: فاصله هر ایستگاه آتش‌نشانی تا ایستگاه دیگر باید چهار دقیقه باشد که در حال حاضر حداقل دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهر بروجن باید احداث شود تا این فاصله زمانی رعایت شود.

فرمانده آتش‌نشانی بروجن ادامه داد: به ازای هر دو هزار ۵۰۰ نفر جمعیت شهری باید یک نیروی عملیاتی آتش‌نشانی وجود داشته باشد و هر عملیاتی نیازمند شش نیروی عملیاتی است و در حال حاضر آتش‌نشانی بروجن حداقل با کمبود ۱۵ نیرو عملیاتی و اداری مواجه است.

باباخانیان تصریح کرد: مرکز شهر بروجن یکی از مکان‌هایی است که نیازمند ایستگاه آتش‌نشانی است و ما برای پوشش این منطقه یک ایستگاه آتش‌نشانی سیار احداث کرده‌ایم.

وی با اشاره به ارتقای درجه شهرداری بروجن اضافه کرد: با توجه به این ارتقای درجه، نیروهای آتش‌نشانی بروجن دارای درجه سردوشی خواهند شد.

کد خبر 769886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.