علیرضا خلیلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: مهمترین بحثی که سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم از سال گذشته درگیر آن بود، کیفیت خطکشیهای طولی بود که درباره کیفیت این خطکشیها شکایاتی وجود داشت.
وی افزود: از سال گذشته سازمان اهتمام ویژهای در این باره به خرج داد، وارد موضوع خطکشی دو جزئی معابر شد و در طول شش ماه دوم سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر خطکشی دوجزئی در سطح معابر انجام شده است.
مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: این هدفگذاری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر برنامهریزی شده که در این سه ماه نخست سال حدود ۱۰۰ هزار متر آن اجرایی شده است که تا سه ماه دوم باقیمانده انجام میشود و تا پایان شهریور به یک وضعیت مطلوب در موضوع خطکشی معابر خواهیم رسید.
خلیلی با بیان اینکه خطکشی دو جزئی در معابر اصلی که روکش آسفالت مناسبی دارند اجرا میشود، تصریح کرد: در مناطقی که روکش آسفالت مناسبی ندارد تا زمانی که آسفالت آنها اصلاح نشود باید از خطکشی طولی سرد استفاده شود.
وی گفت: سال گذشته ۷۵۰ متر خطکشی عرضی دو جزئی در کانالهای عابرپیاده و خطهای ایست برای هوشمندسازی تقاطعها در دستور کار بود که انجام شد.
مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: نصب ۴۰۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در شوارع جدید که افتتاح شد یا شوارع قدیمی که نیاز به اصلاح داشت از دیگر اقدامات انجام شده است.
نظر شما