مشترکان خوش‌مصرف ایلامی جایزه می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان ایلام گفت: مشترکانی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف یعنی ۱۶ مترمکعب در ماه برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف و کمتر از الگوی تعیین‌ شده، جایزه خوش‌مصرفی به‌صورت بستانکاری در قبوض آن‌ها لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی صبح امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام مشترکان شرکت آب‌وفاضلاب استان ایلام درخواست داریم حداقل ۱۵ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش‌رو گذر کنیم.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده، مشترکانی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف یعنی ۱۶ متر مکعب در ماه برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف و کمتر از الگوی تعیین شده، جایزه خوش‌مصرفی به‌صورت بستانکاری در قبوض آن‌ها لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان ایلام تاکید کرد: الگوی مصرف ماهیانه آب در ایلام ۱۶ متر مکعب برای هر خانوار است.

محمدی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه‌های و تعرفه‌های آب و خدمات دفع فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، برای مشترکان خانگی که مصرف آب آن‌ها در حد الگویی مصرف و پایین‌تر از آن است و مصرف آب خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش می‌دهند به میزان کاهش مصرف آب نسبت به الگویی مصرف یا مصرف دوره مشابه سال گذشته، پاداش صرفه‌جویی در صورت‌حساب اعمال می‌شود.

کد خبر 769861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.