اجرای ۲۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای روکش آسفالت ۲۳۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل طی سه ماهه نخست سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محورهای شریانی در سه ماهه نخست سال جاری به طول ۲۳۰ کیلومتر با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن در محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

وی افزود: طی این مدت عملیات روکش آسفالت در محورهای زاهدان-بم، زاهدان-میرجاوه، زاهدان-خاش، زاهدان-نهبندان، زاهدان-زابل، خاش-سراوان، سراوان-کوهک، سراوان-سوران و محورهای روستایی اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها، سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی به لحاظ موقعیت ترانزیتی استان و هم‌جواری با کشورهای افغانستان و پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کُرد یادآور شد: تمام تلاش نیروهای راهداری که در سرما و گرما در جاده‌ها حضور دارند، خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای است و هم‌وطنان می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ هر گونه خرابی راه را اطلاع دهند.

کد خبر 769806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.