رئیس‌جمهور منتخب نگاه جناحی را کنار بزند

نماینده بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه دو رقیب در انتخابات گذشته نقاط مشترک فراوانی دارند، گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید نگاه جناحی را کنار بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مهدی شهریاری امروز _ شنبه شانزدهم تیر_ در گردهمایی طرفداران رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه کشور استفاده کرده و برای رسیدن به این مهم نگاه جناحی را باید کنار بزند.

وی افزود: مردم در این رویداد سیاسی حماسه خلق کردند و در این شرایط سخت با وجود مشکلات پای صندوق رأی حاضر شدند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با رقیب هم نقاط مشترکی داریم و با وحدت و همدلی و اتحاد برنامه‌های توسعه استان را پیش می‌بریم.

شهریاری بیان کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های رشد استان را توسعه دهیم و استان را از تله مشکلات خارج کنیم.

وی عنوان کرد: تحریم‌ها فشار اقتصادی زیادی در کشور ایجاد کرده که باید در این خصوص چاره اندیشی کرد و مطمئن باشید رئیس جمهور منتخب از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: اتحاد و برابری در اولویت قرار دارد و مشکلات جناحی را کنار خواهیم زد و بساط فتنه افکنی برچیده می‌شود.

شهریاری اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بازتاب زیادی در سیستم بین‌الملل ایجاد کرد و نگاه کشورهای جهان نسبت به ایران تغییر یافته است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان یادآور شد: رئیس‌جمهور جدید به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای دارد و حوزه‌های بهداشت، راه و زیرساختی در استان مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد خبر 769722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.