خط‌کشی مسیر عابرپیاده میدان آزادی و چهارباغ بالا

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خط‌کشی مسیر عابرپیاده در نقاط خاص میدان آزادی و چهارباغ بالا با مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع اجرا شده است، گفت: این اقدام علاوه‌بر ایمنی، زیبایی دوچندانی را به این میدان و خیابان داده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خطوط عابر پیاده، به‌عنوان بخشی اساسی از زیرساخت‌های ترافیکی شهر، نقش مهمی در تسهیل ایمنی و نظم ترافیک شهروندان و وسایل نقلیه ایفا می‌کند.

وی افزود: با بهره‌گیری از تجهیزات استاندارد ترافیکی برای عبور عرضی عابران پیاده و در راستای شاخص‌های بهبود وضعیت ترافیکی و کاهش آمار حوادث، خط‌کشی عابر پیاده در نقاط خاص میدان آزادی و چهارباغ بالا حد فاصل چهارراه نظر تا هتل پل با مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع اجرا شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به تردد بالای خودرو و عابران پیاده در این نقاط شهر تاکید کرد: این اقدام علاوه‌بر ایمنی، زیبایی دوچندانی را به این میدان و خیابان داده است.

باقری گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به تردد زیاد عابران در این معابر، نکات ایمنی را رعایت کنند.

خط‌کشی مسیر عابرپیاده میدان آزادی و چهارباغ بالا

وی ادامه داد: عملیات اصلاح هندسی مسیر خیابان مقابل امام‌زاده ردان با توجه به تردد زیاد خودروها در این مسیر و زائران امام‌زاده، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این عملیات با پیگیری اداره ترافیک این منطقه در دستور کار تصویب، طراحی و اجرا قرار گرفت و نیازمند اعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد ریال است.

کد خبر 769702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.