ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه قمرود شمالی احداث می‌شود

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با تشریح اقدامات فنی در سطح منطقه از برنامه‌ریزی برای احداث یک ایستگاه جدید آتش‌نشانی در منطقه قمرود شمالی خبر داد.

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره پروژه‌های پیش بینی شده در سال جاری اظهار کرد: تعمیر و تجهیز و احداث ایستگاه‌های سبز از جمله پروژه‌های اجرایی مصوب در سال جاری است.

وی از احداث ۱۵ ایستگاه سبز در سال جاری خبر داد و افزود: ایستگاه‌های اتوبوس قسمتی از مبلمان شهری بوده و زندگی جمعی از شهروندان در آن‌ها جریان دارد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم تصریح کرد: قرارداد احداث ایستگاه‌های سبز منعقد شده پیمانکار مربوطه تعیین شده و پروژه در مرحله اجرایی است.

حسینی با اشاره به اقدامات فنی در سطح منطقه، تصریح کرد: اجرای اصلاح هندسی در ابتدای خیابان شهید سامانلو و شاهد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و تقاطع ۶۰ متری توحید و بلوار بنی‌فضل با وجود معضلات در حوزه اجتماعی و مردمی اجرا و بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان آتش‌نشانی و خدمات شهری در خیابان قم‌رود شمالی، احداث زیرگذر پاسداران به منظور اتصال پاسداران شرقی به بلوار امام رضا (ع)، احداث ابنیه داخل بوستان‌های سطح منطقه، توزیع ۱۵ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، احداث ۳ زمین ورزشی روباز، حفر چاه‌های جذبی، محوطه‌سازی یادمان شهدا در بوستان گل‌ها، از جمله پروژه‌های فنی در سطح منطقه است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم از پروژه لوله گذاری از بلوار بنی‌فضل تا میدان امام حسین (ع) و اتصال به شبکه آب و فاضلاب خبر داد و عنوان کرد: به منظور کاهش آب‌های سطحی و انتقال آن به رودخانه، فاز اول لوله‌گذاری و اتصال به شبکه آب و فاضلاب در بلوار جمهوری آغاز شده و با پیشرفت ۵۰ درصدی در مرحله اجرا است.

حسینی در خصوص طرح نهضت پیاده‌روسازی، گفت: پیاده‌روی خیابان جوادالائمه، خیابان سواران، خیابان دو طفلان مسلم و اطراف میدان امام حسین (ع) در مسیر طرح نهضت پیاده‌روسازی در منطقه و بهبود شرایط تردد شهروندان در سطح منطقه آغاز شده است.

کد خبر 769677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.