از حضور مردم و احساس مسئولیت آن‌ها در برابر سرنوشت کشور قدردانی می‌کنم

معاون استاندار البرز گفت: از مشارکت و حضور مردم فهیم، مؤمن و انقلابی استان در انتخابات پانزدهم تیر، اعضای ستادها، طرفداران و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز _شنبه پانزدهم تیر_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تجمیع آرای اخذ شده در استان نشان می‌دهد ۸۳۸ هزار و ۱۲۰ رأی صحیح وجود داشته است.

وی افزود: در این میان تعداد ۴۸۰ هزار و ۲۸۲ رأی برای مسعود پزشکیان و ۳۵۷ هزار و ۸۳۸ رأی برای سعید جلیلی اخذ شده است.

معاون انتظامی، سیاسی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تشکر از مشارکت مردم استان البرز در انتخابات میزان مشارکت در استان را ۴۸.۸۱ اعلام و خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور حداکثری مردم استان البرز همگام و همراه با سراسر کشور در کمال آرامش و امنیت و سلامت برگزار شد و با این انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزوده شد.

ولی‌پوری تصریح کرد: به عنوان خدمت‌گزار مردم البرز در ستاد انتخابات استان و امانت‌دار رأی و حضور شما بر خود لازم می‌دانم ضمن تشکر از حضور مردم و احساس مسئولیت آن‌ها در برابر سرنوشت کشور و تبریک به منتخب مردم، دکتر پزشکیان از تمام نیروها و نهادهای نظامی، امنیتی، انتظامی و قضائی که در برقراری نظم و امنیت و آرامش استان تلاش فراوانی داشتند قدردانی کنم.

وی خطاب به مردمی که پای صندوق رأی حاضر شدند، تاکید کرد: از مشارکت و حضور مردم فهیم، مؤمن و انقلابی استان در انتخابات پانزدهم تیر و همه نامزدها و اعضا ستادها، طرفداران و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات شامل هیئت نظارت استان، عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و تدارکاتی و تلاش مجموعه صدا و سیما و خبرنگاران و اصحاب رسانه و همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهایی که در برگزاری این انتخابات یاریگر مجریان انتخابات بودند، تشکر کنم.

معاون انتظامی، سیاسی و اجتماعی استانداری البرز افزود: از تمام همکاران کمیته‌های ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها و بخش‌ها، دفتر سیاسی و انتخابات استان و دبیرخانه ستاد و یکایک فرمانداران، بخشداران، معاونان فرماندار و کارکنان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها که با زحمات شبانه‌روزی و چند ماهه خود انتخاباتی سالم، قانونمند و بانشاط را در سطح استان رقم زدند، صمیمانه سپاسگزارم و قدردان زحمات یکایک آن‌ها هستم.

کد خبر 769670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.