ماجرای قتل پدر خانواده در البرز/ ۳ نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری پسر و مادری که با هم‌دستی دوستشان ‏اقدام به کشتن پدر خانواده کرده بودند، خبر داد.‏

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حکمت الله شجاعی، ظهر امروز _شنبه شانزدهم تیر_ در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پی اعلام خبری از سوی شهروندان مبنی‌بر کشف جسد مرد ۴۰ ساله در جاده کندور جاده چالوس بی‌درنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد، مقتول با اصابت تیر به سرش به قتل رسیده است که در این راستا شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار مأموران اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول اهل یکی از شهرستان‌های غربی کشور بوده است و با خانواده خود در شهرستان کرج زندگی می‌کند، به گفته برادر مقتول وی چند روز پیش به همراه پسر ۱۷ ساله‌اش به محل تولد خود رفته بود و از آنجا به‌همراه دوستشان قصد برگشت به کرج را داشته‌اند.

شجاعی ادامه داد: برادر مقتول گفت که دیگر خبری از بازگشت برادرش پس از مسافرت نداشته است و همین موضوع ظن کارآگاهان را به سمت پسرش بیشتر کرد.

وی گفت: در بازجویی‌های دقیق صورت گرفته از پسر ۱۷ ساله، مقتول به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل هولناک پدرش با همدستی مادر و دوست پدرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری مادر متهم و دیگر همدستشان افزود: از مدتی پیش من و پسرم به‌دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتیم نقشه قتل او را کشیدیم و با همدستی دوست همسرم او را به قتل رساندیم.

شجاعی تاکید کرد: متهم در اظهارات خود گفت بعد از بازگشت از مسافرت من و دوست پدرم در ماشین بودیم که دوست پدرم با شلیک دو تیر به سر پدرم او را به قتل رساند و پس از آن تصمیم گرفتیم جسد را در جاده کرج چالوس رها کنیم.

وی با بیان اینکه متهمان با قرار بازداشت موقت برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات بیشتر قتل در اختیار کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار دارند، گفت: پلیس با استفاده از شیوه‌های نوین و هوشمند در شناسایی و دستگیری مجرمان، مأموریت خود را دنبال می‌کند.

کد خبر 769654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    قاتلان در ایران جایگاهی ندارند و هر چه سریعتر باید قصاص شوند و به اعمال ننگینشان برسند زنده باد نیروی انتظامی و پاینده باد مجریان قانون عدالت