پیام تقدیر و تشکر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با صدور پیامی از احساس مسئولیت و مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور مردم استان پای صندوق رأی تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: «باوجود تلاش‌های مذبوحانه دشمنان اسلام و این سرزمین مشارکت مردم قابل تحسین و تقدیر است، پیروز میدان همه ملت ایران و انقلاب اسلامی است، زیرا همه آن‌ها در این حضور قدرت آفرین و امنیت‌بخش نقش داشته‌اند.

با تبریک به مقام معظم رهبری «مد ظله‌العالی» و همه مردم ایران اسلامی به جناب آقای دکتر پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران تبریک می‌گوئیم.

از خداوند بزرگ خواهان موفقیت ایشان در مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری هستیم و البته بر همه جریان‌های سیاسی و صاحب‌نظران لازم است ایشان را در مسیر خدمت و مسئولیت خطیر یاری و نصرت کند.»

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پایان این پیام از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان تشکر کرده‌است.

کد خبر 769605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.